Godnatt mister blogg


Måste bara berätta en sak! Min favorit bok heter Godnatt mister Tom! Pappa och jag hade den som
Högläsningsbok när jag va liten, det är det bästa boken som någonsin skrivits och har läst den 3 gånger det senaste året :p men hur som helst så har jag letat efter den på film i många år! Och igår hittade jag det! Fatta hur lycklig jag vart men kunde bara se halva filmen, sen började jag stört gråta och ville inte se mer, så stängde av och kollade på resten nu ikväll och den va grymt bra men inget slår boken måste jag säga så imorgon funderar jag på att beställa den boken så att jag kan läsa den om och om igen! Rekommenderar verkligen den till dig som vill gråta lite av både sorg och glädjetårar. Den handlar om en liten kille som bor i England och evakueras ut på landet där han flyttar till en olycklig och ensam gubbe, vid namnet Tom, och man får läsa hur båda klättrar upp från botten av allt, till toppen! Läs den säger jag bara!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0