Woohooo


hellu! i tisdags så åkte jag till karolinska för att höll på att dö av smärta! så jag fick ett rum halv 3 på morgonen och opererades kl.15 sen ville dom egentlingen att jag skulle stanna en dag till men orkade inte så okte hem och då mådde jag hyfsat bra men sen när jag hade varit hemma typ 30 min så gick morfinet ut ur kroppen så funderade starkt på att åka tillbaka, men sket i det :P idag har vi varit på syn kontrol och elvira har jätte bra syn :) idag ska jag bara ta det lugnt, gå ut i parken när elvira vaknat :)
Nu har jag fått körkorts tillstånd också så nu börjar jag övmningköra och hoppas på att jag har körkort innan sommaren tar slut :)
och här e min skönhet som jag ska spara till! ska spara alla mina små pengar så kanske jag kan köpa den innan jag dör ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0