Det här e fan inte mitt år!


Hellu! nu är det såhär! min äckel cysta har kommit tillbaka igen, och det va en månad sen jag tog bort den.... men dom kan inte göra nått innan den blivit större, så går runt hemma och vill bara att den ska växa så att dom kan ta bort den. Sist jag hade det så va den lika stor som en pingisboll på bara två dagar!!!! Och nu har det gått 2 dagar och den är lite större än en 5krona... och sen när jag kom hem så skulle jag ringa ett samtal, nä men då startar inte telefonen så nu har jag en gaaammmaaall nokia som knappt fungerar... och igår när jag skulle ladda på den telefonen via datan så tror ni inte att jag laddar på 75 kronor på min gammla telefon istället för den jag har nu... jo såklart gjorde jag det (dumstämpel i pannan)
men aja får hoppas att det vänder snart....



Kommentarer
Postat av: Joel

Låter jättejobbigt allt det där, hoppas det vänder snart för din skull, och förresten är din dotter det sötaste barn jag sett :)

2012-07-05 @ 13:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0