Mysdag


Har varit en lång och haft fullt upp så har inte blivit nått skrivade, men idag har jag iallafall haft as mysigt med Kusinerna Madelene och Cissi, och Lukas, Phille och Nicke va också med såklart så då det vart en dag på kungsträdgården på isbanan när vi åkte runt och lyssnade på musik och drack varm choklad :) Sen åt vi korv sen körde cissi och nicke mig till freja satt och snackade med henne ett tag sen hämtade dom mig igen och vi åkte till hemmesta där vi träffade Phille och bytte bil. sen bar det mot saltarö sen hann jag duscha innan vi va tvungna att åka igen när vi skulle äta middag hos madelena och lukas, det va mysigt det blev fläskfile med pommes och bea :D Och nu har jag precis nattat elvira och ska ner och ta ett stort glas cola med is sen kolla på nån film :) Ska lägga upp lite bilder imorgon från idag så ni får lite nya bilder :) och snart kommer musikvideon upp, Visst längtar ni`:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0