Underbar dag :D


HAr haft en helt otroligt rolig dag! Har varit med Jonni och hans lille bror Isak :) Vi åkte p timma sen gick vi hem och gjorde varmchoklad med grädde :D SUPER GOTT! Sen spelade vi gitar hero och sen gick vi ut igen och fortsatte åka med då lämnade vi elvira hemma hos mamma :) för hon vart sur så fort pulkan stannade :P Nu sitter jag i soffan och har precis duschat och kollar på house :) så jävla bra seire så det finns inte :) Igår kollade vi på en skit bra film som heter Tigerland, skit bra verkligen :) Och det bästa med filmen e att det finns massa ögongodis i filmen :) Imorgon ska jag till Bvc sen måste jag hem och städa har hela elviras tält fullt med tvätt haha :P
Nä nu måste jag natta elvis :) Godnatt <3
SÅ jävla het!
Haha lite kul vare va?
HAHAHA döör!
Dagens citat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0