Tandblekning!


Hellu nu sitter jag med klistret på tänderna och kan inte prata eller och känner bara hur salivet samlas i munnen men kan inte spotta ut det för måste ha tänderna ihop i 20 minuter!! Och idag fick jag 3 prickor i hörnet på telefonen :( fett ledsen jag vart!! ÅHHHH fyfan va illa det har smakar måste jag säga den smakar som rutten fisk luktar! Imorgon ska jag äta middag hos min kusin, om jag hittar barnvakt. Nä måste lägga mig ner! men säger godnatt nu om jag inte orkar skriva innan jag går och lägger mig men vi får se :)
Min tuffa bebis :)





Kommentarer
Postat av: Kim

Vad är det för typ av tandblekning som du provar? Vilket märke?

2012-01-21 @ 10:17:29
URL: http://www.vitaretander.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0