Sorry inte skrivit!


Är sprängfylld med ilska och snart sprängs jag! Vissa personer vill jag bara plåga långsamt och smärtsamt tills dom av lider men nu är det bara en person men den personen är Sveriges största idiot, äckel och Sveriges skit snackade och konstigt att hon ens har vännner. Men tänker inte lägga ner min energi på henne, så istället skriver jag en god nyhet!
Att jag och min lilla familj kanske har fått en lägenhet i hagsätra en 3:a och får besked om den imorgon :) så håller verkligen tummarna för den och om vi får det så får vi flytta in den 1 augusti :D hoppas hoppas!!!
Nu ligger jag i sängen och kollar på vänner, har precis burit min sjukling till sin säng för fick inte plats annars :p och är sjukt hungrig har börjat ordentligt med min diet som består av träning, träning, promenad, proteinpullver, barnmat och sallad och vatten så är lite små hungrig och mega sugen på godis! Speciellt på min choklad kaka som jag har i lådan som bara ligger där och skriker - ät mig Eveliina! Ät mig!!! Så lite jobbigt är det
Men ska man va fin så för man lida pin!!!
Äh fan måste sova nu godnatt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0