Söndag


Hellu igår hade jag tänkt att skriva lite tips och svara på några frågor men nej det ville inte min data så den la av och vägrade starta men sen fungerade den att svara med då kom antivirus programmet upp och sökte igenom alla program vilket tog 2 timmar... Så när jag kommer hem så kan jag svara på frågorna ni skickat till mig :) nu sitter vi i bilen, Elvira har precis sommnat. Vi har åkt skridskor och Elvira åkte pulka med mamma och nu e vi påväg till Östervik för att slänga soffan och den gamla sängen :) sen åka till world class och sola en kvart :) och nu väntar vi på ett samal om lägenheten så att vi kan boka en tid när vi ska åka och kolla på den. Slänger upp ett inlägg när vi kommit hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0