Ska skärpa mig och försöka uppdatera oftare!


Godkväll alla glada! Sitter hemma hos mamma, har precis träffat Joni och snackat gammal minnen och ätit pizza och nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar gammal bilder :) Elvira och mamma ligger och sover i soffan, hoppas att hennes förkylning går över snart för hon sover så dåligt när hon hostar och är snorig :( och nu är det ett nytt år också igen, tiden går fan fett fort snart är man 18 och snart är min prinsessa 1 år shit min lilla tjej är inte så liten längre! På nyår så hade vi middag med min tjejkompis Nikki och drack vin och hade jätte trevligt sen vid 12 så fick jag en nyårs kyss av min älskling sen gick han och la sig så jag och Nikki gick och bastade :) nu ska jag vänta på att min man tränat klar så att han kan hämta oss så att vi kan åka hem :) kan skriva mer när jag kommer hem :)
4 dagars upplägg vad jag ska skriva om
Dag 1. Hur mitt liv ser ut just idag.
Dag 2. Vilken slags uppväxt jag hade.
Dag 3. Hur jag va som litet+ en bild
Dag 4. Vad skulle jag göra om jag fick en miljon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0