seg dag...


Godmorgon! Idag vaknade Elvira ovanligt tidigt hon vaknade, hon vaknade halv 8 och brukar vakna vid 9 halv tio :/ så både hon och jag är skit trötta så har försökt få henne sova en stund, men när jag gick in och kollade till henne så har hon hällt ut vällingen i hela sängen och på sig själv så det vart en dusch och nu står hon i sängen och kollar på lilla kycklingen :) Idag skulle jag till sjukgymnasten men ringde och bokade om det tills imorgon för hittade ingen som kunnde vara med elvira så länge medans jag va där...Så idag blir det trvätt och städ dag och när elvira smnat ska jag nog också gå och lägga mig och sova en stund. Och senare ska jag åka och träna :)
Slänger upp ett inlägg senare :)
Snyggaste killen i världen och han är min :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0