Nu säger jag godnatt!


Godnatt alla sötnosar! Nu ska jag stänga av datan och puffa till kudden och sedan sova gott hade jag panerat men innan det så kan jag ju berätta lite var jag gjorde resten av dagen. Jag och min älskling åkte till viktor som för några dagar sen blivit pappa och kollade på hans söta dotter Leah så jävla söt och hon va störe än Elvira men minns fan inte att elvira varit så lite, gått så jävla fort så jag vart verkligen bebissjuk och Phille också :) Så mysigt sen åkte vi och kollade området i hagsätra där lägenheten ligger men fortfarande inte fått nått besked än... och imorgon blir det fullt upp, ringa samtal, tvätta, träffa jonathan och gå till läkaren och sen träna och någonstans där emellan ska jag träffa min kontaktperson... Aja nu måste jag verkligen sova men slänger upp lite bilder :)
SÅÅÅ jävla sööt!
Här va hon mindre än en kudde :O
Mitt gravtest :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0