Natti natti!


Godnatt alla nattugglor, nu ska jag stänga av datan och krypa ner bredvid min älskling och kolla på en film :) Har precis duschat och smörjt in kroppen så nu är jag lika len som Elvira :D Imorgon ska jag kanske träffa jonathan sen har jag inte så mycket planerat. Men på tisdag ska jag sätta i p-stav lite nervös måste jag erkänna.. någon som har gjort det och vad tycker ni om det? Nä nu säger jag godnatt, men innan det svarar jag på frågan som jag fick här om dan, och frågan löd såhär! Vilka fuktcremer jag använder och jag använder bara från The body shop för tycker dom är grymma!
Till kroppen använder jag dom här!
(175.kr)
Den här är min favorit, den luktar riktigt sommrigt
(175.kr)
Och den här som tyvärr snart e slut :(

Till ansiktet använder jag!

Dagcream (125.kr), nattcream(175.kr) och en fuktighetsbevarande och vårdande spray(125.kr)  :) alla mina prudukter innehåller för det mesta Vitamin ESuperbra rekomenderar starkt

Och Min favorit parfym :)
(255.kr 50ml, 195.kr 30ml )

Önskelista!
(175.kr)
(245.kr)
Det här är en sololja där man blir brun direkt och glittrar lagom mycket perfekt till sommaren!
(50.kr)
Och handsprit som luktar gott och till ett bra pris!
Alltid bra att ha i väskan :D

Och en sista grej bara sen är det godnatt!
Vad tror ni om denna nya tandborste som gör tänderna vitare med UV-ljus???

Sugen på att testa om den fungerar men är det värt att lägga ner 175 kronor på en tanborste som kanske inte ens fungerar?? vad tror ni?


Godnatt sov så sött alla människor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0