Mega super trött!


Tröööttt!! Nu har jag sökt olika jobb i 4 timmar, har kollat efter helg och kvällsjobb då jag kan fixa barn vakt, har skrivit CV och personligtbrev och skicktar till säkert 60 olika arbeten :P hoppas man får napp nånstans. Imorgon ska jag iallafall åka till Arbetsförmedlingen och kolla lite där. Ska försöka övertala cissi att följa med mig och sen vid 2 ska jag träffa madelene :) Sen blire nog lite träning förhoppningsviss. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på mysik och kollar olika bloggar, men ska snart lägga mig och kolla på Forrest gump de är en sjukt bra film men den är sjukt jävla lång :P Idag va det jag som lagade middag, så det vart kycklingwok med ris, snabbt och lätt att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0