Jobb pågång!


Hellu sitter i forum och har världens irriterade hicka som vägrar att försvinna har typ haft det i 10 minuter nu! (om ni ville veta) Idag har jag och Cissi varit på arbetsförmedlingen i typ 2 timmar om inte längre! Sen åt vi lunch på subway och då va det en tjej som ringde mig angående ett jobb jag sökte igår, och hon tyckte att jag verkade vara rätt person till jobbet och hade rätt inställning :D så ska åka dit på ett möte angående vilka dagar och tider jag kan jobba men blir ju lite svårt att jobba på dagarna då Elvira inte har dagisplats innan hösten :( men skulle vara sjukt om jag kunde få fast anställning till hösten! Nu sitter jag och kollar när Madelene äter och väntar på att min man ska sluta så vi kan åka och träna, sen hem och kolla på nån film och fortsätta tvätta... Juste såg världens SÄMSTA film igår den hette 2011 ice age det va typ en parodi av Day after tomorrow fast det va ingen parodi men hade försökt och göra filmen typ likadant, men det va som att kolla när nån spelade tv spel så jävla dåligt gjort allt va data gjort och jätte dåliga skådespelare, en riktigt jävla B film rent ut sagt! Skriver mer när jag kommer hem <3




Kommentarer
Postat av: Sabina-Mamma till Melwin 1/5 år.

Är en ung mamma på 20 år som är bosatt utanför Stockholm. Såg dig på Familjeliv.se. Hör gärna av dig:)

2012-01-26 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0