Istiden eller?


Godmorgon alla skönheter! Hoppas ni sovit gott? Jag har sovit underbart iallafall! Nu sitter jag med Elvira i soffan och kollar på kejsarens nya stil :) vi har precis ätit frukost eller elvira har ätit jag va inte så hungrig så äter lite senare. Kollade precis på termometern och den visade 7,8- grader det är ju sjukt kallt! Så ska isolera mig inne :p sen vid 2 kommer Desirée hit så kan jag kanske åka med henne till Nacka sen när hon ska hem, för vid 19.00 ikväll så är det minnesstund för Carro så ska dit och tända ett ljus :) skriver senare :)




Kommentarer
Postat av: therese -oliver & emmie´s mamma :)

-7,8 ? de är ju rena sommarvärmen :P Här har vi -30,5 idag, lite småkyligt men vi överlever ;)

2012-02-04 @ 07:57:29
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0