Hur min uppväxt var?


Ja vad ska man säga om min uppväxt, den var inte direkt enkel men finns nog många i världen som haft/har det värre. MEn man kan väl säga att jag flyttade runt ganska mycket, började bo varannan vecka hos mamma och pappa vid 4 års åldern tror jag att det va. Sen när jag va typ 8 så bodde jag före mesta hos pappa och hos mamma typ varannan helg pågrund av att jag inte lyssnade på min mamma och för att hon vart sjuk av personliga skäl. Sen när jag va 12 så bodde jag hos en fosterfamilj varannan helg, och (fosterfamiljen) va en familj som jag känt hela mig liv så flyttade inte till en fritt främmande människa. Sen när jagkom upp i tonåren så vart det mycket bråk hemma så slutade oftast med att jag stack hemifrån några dagar, och blev mycket kontakt med soc... Sen dan efter att jag fyllt 15 så flyttade jag till ett ungdomsboende i barkaby (inget behandlingshem) som många tror när man säger ungdomsboende. Så det var nog inte många som trodde att jag skulle vara mamma efter min tonår :P
GAMMAl bild på mig och underbara backa :)
Nu siter jag iallafall och kollar på voice sverige eller va det heter. Idag så har vi varit och tränat och städat sen va vi hos pappa en stund och snackade lite skit. Och phille e och nattar elvira men det låter inte som att hon är så trött :P Imorgon kommer vi ha fullt upp först så ska phille jobba lite sen åka till forum och köpa födelsedags present till min syrra som fyller 23!! hon är typ förtfarande 19 för mig :P så vi ska fika hos henne klockan 2 sen ska pappa ha elvira över natten så vi ska hem till madde och martin och äta middag sen hem och ta det lugnt :)
Elvira har blivit värsta pappa grisen hon kryper efter phille hela tiden och säger papa papa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0