Godnatt!


Hellu! sitter och kollar på tv och har precis ätit typ och nu ska jag vika lite kläder och sen borsta tänderna och sen gå och lägga mig i sängen. IDag har elvira varit skit trött hon sov 2,5 timmar under tiden vi va hos mamma och sen sov hon i bilen och sen slocknade hon typ direkt efter att vi hade ätit så hon sover väl bort sin förkylning. OCh när älsklingen hämtade oss så fick jag en grymt snygg tränings tröja som jag har kollat på jätte länge så vart jätte glad :) och imorgon blir det att hitta på någon present till syrran som fyller år på fredag :) Godnatt! Här kommer lite bilder på mig.
2007                                                 2008

2009                                                2010

2011                                                2012
Ganska kul att kolla igenom gammla bilder :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0