Film time


Frågestunden är i full gång och det är bara att fortsätta fråga tills imorgon för det är då jag kommer att svara på dom :) Nu ligger jag iallafall i sängen och ska snart sätta på en film men har inte riktigt bestämmt mig för vilken än :) Imorgon så ska jag ringa och boka en tid hos läkaren för elvira har haft feber upp och ner jätte länge nu men det kan ju också vara tänderna som är påväg ut med vill vara 100% säker på att hon inte fått nått virus eller nått så lika bra att kolla upp det :) Nu ska jag kolla på Den vita massajen, nån som har sett den eller läst boken? Själv så har jag sätt den typ 100 gånger och den är lika bra varje gång jag ser den! Den handlar om en tjej som åker till kenya med sin pojkvän, men när det är dags att åka hem så väljer hon att stanna kvar i kenya för att leta upp Lktinga som blivit förälskad i. och hon flyttar ihop med honom mitt ute i vildmarken där dom inte talar engelska eller något annat som hon förstår. Och hon får lära sig deras kultur ovh hur dom lever. Sen blir hon iallafall gravid och dom får en dotter och hennes man är så svartsjuk på alla som pratar med henne, så tillslut får hon nog och säger att hon ska på semester i sitt hemland och träffa hennes familj och presentera hennes dotter, men hon planerar att aldrig mer återvända. men finns tydligen en 2a av den filmen men har inte hittat den nånstans :/ Det jag tycker är konstigt är att männen inte får ta på kvinnan under naveln :S så honfår ju lära sig en hel del saker. Rekomenderar filmen starkt!


Lite bilder :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0