Dagens outfit+bildbomb :)


Hellu! Idag har jag varit med Freja och tagit lite kort med hennes kamera så idag kommer det lite nya bilder :) Just nu så har jag precis ätit och sitter och lyssnar på när Phille håller på att natta Elvira, men det låter som att det inte går så bra... Sen när hon har somnat så ska jag plocka lite eftersom elvira har varit en stor legist idag och rivit ner ALLT som hon fick tag på och rivit ut alla våtserveter ur ett nytt paket så det är våtserveter över hela golvet. Och imorgon ska vi träffa Jonathan och sen mamma :) men ny kommer dagens Outfit :)

Skjorta-Gina tricot
Linne-Victoria secret
Tights-HM
Klocka-Guldfynd
Halsband-Guldfynd


BILDBOMB






Orkar inte ladda upp fler tog typ 5 min för varje bild som jag skulle ladda upp :/
Men det vart några :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0