Sorry


halloj! Nu har jag suttit och försökt komma på en bra ursäkt varför jag inte bloggat men kom inte på nån bra så kan ju lika gärna säga sanningen :P Har verkligen inte orkat skriva, har inte ens startat min data så seg har jag varit! Men det ska inte upprepas igen ;)
Nu så bor jag, phille och Elvira hos nicke och Cissi för dom bor hos faster medans hon är i Thailand så vi har en liten semester kan man ju säga, jävligt skönt e det i allafall. Idag har jag varit och solat på world class i 20 min medans elvira va på barnpassningen. å nu sitter jag hemma hos pappa och tar det lugnt :) och ikväll ska jag med tessan till stallet igen :D Tänkte lägga upp lite bilder om jag hittar några roliga :) kan ju säga att det bara blir gammla bilder, sitter på gammla datan här hemma :P
Har skulle jag på typ 60tals disco eller nått liknande :P
Jag och Nikki i gottland
Jag och pappa i göteborg 2010
Egypten :)
Syrrans studentskiva :)
Familjekväll :)
Syskonkärlek :)
Jag haha
haha
2002
:)
Det va nog allt :P
Skriver när jag kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0