Snygging där!


Sorry att jag inte skrivit nått igår eller idag men va på stallet igår med tessan och när jag kom hem så va jag helt slut så duschade sen somnade jag såfort jag la huvet på kudden :P Det va iallafall riktigt roligt att rida jag galoperade till och med eller hur det nu stavas, det va världens finaste häst och typ den största hästen jag någonsin sätt och han hette Mr. golden skit snäll :) Idag har jag handlat ett par fula jeans och ett par snygga, dom fula köpte jag först för då tyckte jag dom va fina sen en halvtimma efter så ångrade jag mig så gick tillbaka och sa att jag ville ha dom andra jag hade hittat MEN fick inte byta dom andra för dom va på REA så jag vart skit surr och ville strypa henne, jag menar en halv timma vad spelar det för roll hade ju varit en annan grej om jag kom dagen efter men kom en 30 minuter senare!!!!Aja men mamma köpte iallafall dom snygga till mig för hon tyckte så synd om mig :) Sen fick jag en sminkrådgivning på Bodyshop gratis för jag blev medlen så fick massa prover och andra roliga saker :) och nu tänkte jag fixa en ansiksmask och bara koppla av kanske kommer det nån bra film på tv som man kan kolla på. Lägger upp lite bilder idag eller så blir det imorgon. Puss puss! Juste imorgon är jag och älsklingen barnfria hela natten så ska fundera ut nått kul som vi ska göra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0