PMS


Hellu! Sitter på bussen påväg till hemmesta där phille ska hämta oss, Madelene va så gullig och följde med mig så att jag slapp åka buss ensam :) och imorgon så ska mina 2 syrror komma hem till oss och äta middag så måste tänka ut vad jag ska görA :) blir nått med pasta iallafall, och idag till middag blir det rester orkar inte ställa mig och laga mat, är på så jävla dåligt humör och har ingen anledning är sur på allt och alla typ :p juste köpte ett par svarta täckbyxor och en blå/grön/svart jacka till Elvira så måste bara fixa en rosa mössa så att hon inte ser ut som en kille. Och nu blev hon skit arg här på bussen, och bara skriker och vägrar sova... Gud vad jag älskar detta... Eller??? Aja skriver när jag kommer hem igen. Puss på alla er glada människor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0