<3


Godmorgon älsklingar! Förlåt att det inte vart nått skrivande igår men åkte till cissi typ direkt efter jag hade vaknat sen kom phille och hämtade mig när han hade tränat klart och då va jag så trött och mätt så orkade verkligen inte skriva! Nu sitter jag i soffan och har precis ätit en macka med smält brieost och basturökt skinka med rödpaprika :) mycket ska ni veta :) Idag ska min älskling jobba hemme med stugan utan på tomten så har lovat att jag ska göra lunch till honom :)
igår gjorde jag världens enklaste och godaste laxpatstan.
En gul lök
4 dl crem fresch
Ett paket rökt lax
Spagetti

Gör såhär!
Hacka löken
Stek löken i smör
När löken är stekt så häll i crem freschen
och sist av allt laxen (i småbitar)
och dill, (Det ska inte koka)
Serveras med spagetti :)
tar max en 15





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0