24 timmar senare..


Hellu har inte orkat skriva har varit magsjuk så har inte haft några krafter för att göra nånting än att typ tycks synd om mig själv, haha . Men phille va också magsjuk så det va skönt att man inte va ensam om det, han va till och med snäll och frågade om jag ville låna hans spy hink så att jag slapp springa till toan men höll mig till min toa och några timmar senare slutade det med att jag somnade på badrumsgolvet typ en halv timma innan det va dags igen, men tack och lov kom Cissi och hämtade Elvira så att hon inte vart smittad, men saknade henne som fan ingår för då hade jag inte sätt henne på över ett dygn sen hämtade vi henne imorse :) och nu sitter vi i soffan och kollat på en as tråkig film... Nä lägger in nått senare om jag orkar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0