Fredag ännu en gång :)


sha shaa! Nu sitter jag hemma och ska snart börja packa till babysimet :) Inatt den här veckan har jag sovit hos phille så det är därför jag inte skrivit :) i förrgår hade jag och elvira vår otursdag, det började med att vagnen klämdes i bussdörren och blev alldeles sne så jag fick ringa sl och anmäla det och sen fick jag nått papper om att dom betalade skadorna och sen när vi åkte till barnenshus för att lämna in vagnen så välte vagnen för bussen körde skit fort.. och elvira slog i huvet och fick en blåtira och va jätte ledsen :(( Men vart inget alvarligt tack och lov! men om jag inte hade haft regnskyddet på så hade hon flygit ut vagnen! tack och lov för att det regnade! Så nu har jag en låne vagn, och elvira har bara ett litet blåmärke nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0