Svar på frågor som jag fått :)


Ska försöka svara så gott jag kan på era frågor :)

- Hur tycker du att vänner ska vara mot dig?
jag tycker att dom ska vara ärliga och säga vad dom tycker och absolut inga lögner för det är det värsta jag vet. och att dom aldrig tar mig förgivet.

- Hur tror du ditt liv skulle se ut om du inte blivit med barn?
Det är jätte svårt att tänka sig mig utan barn. Men jag hade väl antagligen gått i skolan och festat på helgerna och umgåts med fel människor som jag gjorde förut. Och funderat på vad mitt liv är menat för, men nu vet jag :)

- Hur tror du ditt liv ser ut om 3 år?
omöjligt att veta, men alla drömmer ju om nått, så jag hoppas att jag har en fin lägenhet, och har koll på ekonomit och kanske gått klart skolan har nått skit kul jobb som jag gillar och att jag och Elvira är världens lyckligaste familj och att hon har en bra och fin kontakt med sin pappa det är min dröm.

- Vad är det värsta du vet?
Falska människor är det värsta jag vet dom som säger en sak till en person och sen snackar skit om den bakom ryggen. Och dom som sviker löften.

Frågor om min graviditet :)

- Hur reagerade du när du fick veta att du va med barn?
Jag vart chockad, fast det va planderat, jag tror jag satt och stirrade på testet innan jag gick in till Ninah och sa att jag va gravid, sen satt jag bara på stolen i mitt rum och kollade på testen sen när jag ringde mamma började jag grina, inte för att jag va ledsen för att vara gravid utan bara för att jag va så jävla glad med ändå har jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
- Vad va det jobbigaste med att vara gravid?
Det som va jobbigast va att jag kände inte så många andra unga mammor så det va svårt att dela det med någon som verkligen kännde/känt det som jag kände. och så va det jobbigt ii slutet när jag fick så ont i rygget att jag inte ens kunde gå utan låg bara still i sägen och kollade på film i 2 veckor.

-  Gjorde det ont att föda?
Jag har aldrig haft så jävla ont som jag hade då men man glömmer bort smärtan direkt efter, men det jag tyckte gjorde ondast va nog värkarna, för när man väl skulle krysta så hade jag ingen tid att känna på smärtan det jag gjorde va att skrika och krysta haha.

- Hur känndes det efteråt?
Det kändes konstigt, helt plötsligt hade man blivit mamma lixom det tog några dagar innan man fattade det också, men jag kommer ihåg att jag gick ut och rökte och så ringde jag Rebecca och så fort hon svarade så började jag gråta och jag förstod inte varför jag grät, jag va ju så jävla lycklig man bara kunde bli och jag fortsatte grina efter vi hade lagt på också :P och efter kanske 6 dagar så försvann det onda i magen och mellan benen, och efter 1 dag så slutade jag blöda, men de första 2 dagarna så fick jag åka rullstol :P

- Återhämtar man sig fort?
Jag vet inte det är väl olika från olika personer, men jag tror jag återhämtade mig ganska fort men det va ju en omställning.
- Hur reagerade du när du förstod att du hade värkar och vad hände?
kommer ihåg att jag låg och kollade på Lost och trodde att jag hade sammandragningar och när det kom tillbaka så gick jag upp till duschen och hällde varmt vatten på magen men det gick inte över, och typ vid elva på kvällen så gick jag till personalen och bad om telefonen och sa att jag hade värkar, oxh så började jag ringa pappa, inget svar. ringde mamma inget svar, ringde sussi ringde hem och ingen svarade och låg och skrek för att jag hade ont och så ringde jag Heidi och hon ringde mamma medans jag ringde pappa och sen ringde jag syrran och pratade med henne då började hon ringa pappa och så skrev jag till jonathan . sen vid ett typ så fick mickis tag på Pappa och så pratade jag med honom och så ringde mamma mig och sen helt plötsligt så va alla vakna och alla ringde och smsade sammtidigt. Sen kom Joel och jonathan och hämtade mig och jonathan va så stressad så att sprang förbi mig och letade efter mig :P Sen väl i bilen och det första jag tänkte på (fan jag lovade becka att inte föda när hon va bortrest) och så blev vi stoppade av polisen men tack vare att jag skulle föda så kom vi undan :P sen mötte vi pappa och mamma på sös och sen låg jag där i 12 roliga timmar...
- Är du lycklig?
Om jag ska vara helt ärlig så är jag nog lyckligaste i världen och jag ångrar aldrig valet jag gjorde. Jag är lycklig när jag somnar och när jag vaknar och kommer alltid vara lycklig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om Elvira var planerad, varför träffar inte Jonathan henne? Vad hände där?

2011-10-10 @ 01:02:59
Postat av: Eveliina

dels för han och jag har dålig kontakt och för att vi bor ganska långt ifrån varandra, och han är inte så motiverad att åka 50 minuter för att träffa sin dotter.

2011-10-10 @ 21:05:04
Postat av: Becka

Haha så jävla underbar... du lovade faktiskt att inte föda när jag var bortrest ändå visste vi båda 2 så jävla starkt att du skulle göra det haha. minns du hur glad jag var när jag ringde dig? :D Puss på dig.

2011-10-11 @ 20:59:46
Postat av: Eveliina

haha aa du va skit glad fan :P och du ba (kunde du inte knipa igen tills jag kom hem :P)

2011-10-12 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0