Sjuk..igen...


Hellu! igår hade jag en timme med en personlig tränare på cmc och han la upp ett speciellt schema för mig :) sen åkte jag till fiskis med frida och lo och gick på öppna förskolan sen sprang vi hem genom regnet. och vid 4 så kom phille och hämtade mig och vi gick och tränade sen när vi kom hem så vart jag skit snurrig och svullen i halsen så trodde jag hade fått nån alärgisk reaktion men nu när jag vaknade på morgonen så va jag skit förkyld och hade feber så phille hade tagit hand om elvira på natten så att jag fick sova. nu sitter vi i sägen och har lekt lite med min webbkamera, och snart ska han hämta lite möbler hos nicke och jag ska väl ta en promenad :) juste igår köpte vi majskrokar till elvira och hon älskar dom!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0