Ring ring


Tjaa alla sötnosar!
Sitter i soffan och planerar dopet och skriver upp alla som kommer :) blir typ 50 personer, har ganska stor släkt :P
Och nu blir det så att Världens bästa becka står brevid mig på dopet istället för jonathan. och idag har jag fått mycket gjort har tvättat typ 4 maskiner och städat och dammsugit och sen när elvira vaknar så ska vi bada :D och imorgon ska vi till öppna förskolan och sen till babysimmet nu när dom har lagat den igen så det blir kul måste först åka hem och hämta badkläder till mig :) imorse vaknade jag av at jag hade rivsår i typ hela ansiktet så har tydligen legat och rivit mig själv :P Aja ska hänga upp sista tvätten nu :) see you!



Kommentarer
Postat av: Becka

HIHI jag ska agera pappa förfan :D ! Kommer bli så fint. <3

2011-10-13 @ 22:57:18
URL: http://fcky.blogg.se/
Postat av: eveliina

underbart!!!!!!!!!

2011-10-14 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0