Om mig!!!


För er som inte vet så heter jag Eveliina Miettinen inte Mattsson. Mattsson är från pappas sida och Miettinen från mammas och som ni hör är Miettinen inget svenskt efternamn utand finsk så är halv finne :) För mig så finns det inget värre än Matte, falska personer och Regler/rutiner. Det som jag tycker om är... typ vet inte allt typ gillar det mesta tror jag :) Jag har gjort många dumma val i mitt liv, men efter jag fick min älskade dotter så har allt förändrats, Mitt liv har fått en mening, och jag kommer göra ALLT för att mitt dotter inte ska få den uppväxten som jag fick.
Sen jag va liten så har jag haft min (Livslista)
1. Skaffa ett bra jobb jag gillar.
2. Få två barn
3. Gifta mig utomlans.
4. Bo i en lägenhet/radhus med en fetgarderob.
5. dö gammal :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0