Let me hold you <3


Godkväll alla knasbollar :) Sitter i soffan och längtar till min älskling kommer hem här är och hämtar en kompis från arlanda så han är inte henna förens typ 12 inatt :( Idag har vi städat sen åkte vi till sickla till Andys lekland och träffade Jonathan och tog en fika där sen gick vi och kollade på kyrkan i finntorp och sen kom Phille och hämtade oss och vi körde Jonathan till slussen, sen åkte vi hem och åt sen han vi bara natta elvira sen skulle han åka. Så nu är jag alldeles ensam men ska nog lägga mig i sängen och kolla på någon film och mysa med flingan (världens mysigaste katt). Nu kommer lite bilder med små texter :)
ANDYS LEKLAND :D
Juste lekte lite med webbkameran idag :) och är sjukt stolt har börjat använda mina glasögon haft dom 4 dagar i rad nu :) och ägt dom typ 2 år :P
Du ger mig så mycket kärlek älskling älskar dig!
Du är så snäll mot både mig och Elvira du underbar!
Juste fick ett mms av min älskade syster idag där hon skickde en bild på oss
när vi va små och vart alldeles tårögd för hade tänkt på henne på dagen och trott att hon hade glömmt mig för vi hade inte pratat med varandra sen hon flyttat och inte svarat när jag hade ringt men imorgon så ska hon och jag ses och det gör mig så glad älskar henne obeskrivligt mycket! <3

<33


Så jävla surt att jag har förlorat så mycket bilder på oss som fanns på min data, men ville bara säga hur mycket du betyder för mig, du har alltid ställt upp för mig, stöttat mig när jag har haft det svårt och du har verkligen förstått mig, älskar dig Rebrcka Jensen och jag kommer alltid finnas för dig och finnas vid din sida när du behöver det,då står jag där! Tack världens bästa :)



Kommentarer
Postat av: Becka

Underbara du, kommer alltid finnas för dig!! Love <3

2011-10-16 @ 02:04:27
URL: http://fcky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0