fall for anything


Hellu! sitter och läser massa slampors bloggar det är min kvälls underhållning, kul? Idag har jag träffat cissi, färgat håret och städat skulle egentligen åkt till min kusins grav men hann inte så får bli imorgon efter dopet :) Ja som jag sa så är det Elviras dop imorgon, ska verkligen bli skit kul och träffa hela släkten och äta god tårta :) Och längtar tills jag klä på elvira MIN gammla dop klänning som både min kusin Lea och Lo har döpts i :) Och imoorgon så får jag MIN iphone, såg ni det där? MIN IPHONE hihi :D(Happy face) längtar och sen efter dopet så åker vi till graven :)
Nu sitter jag i sängen med flingan och lyssnar på musik och älsklingen betalar räkningar och Elvira ligger i sin säng och sover :) nä ska sätta på en film nu och sen sova så att jag e pigg och glad inför morgondagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0