Du får en stor guld stjärna av mig!


Idag när jag satt på bussen påväg till gustavsberg centrum, så kom det en ung kille på med barnvagn brevid mig och jag pratade lite med honom och han satt i samma sitts som mig fast tvärt om så att hans ex träffade aldrig deras dotter och han hade delad vårdnad men hon träffade aldrig dom :/ då vart jag så jävla glad att han endå tog sitt ansvar så han gjorde min dag idag. Hursom hellst jag åkte till gustavsberg centrum där jag träffade min kotakt person och fikade med henne sen körde hoon hem mig :) och imorgon får jag mitt simkort till min Iphone :) I söndags va det elviras dop, det va jätte trevligt och elvira fick massa fina presenter så tack allihopa :) SSen åkte vi till skogskyrkogården och jag hälsade på Lea, och imorgon ska jag åka dit igen och tända ett ljus och lämna en blomma :) Nä nu har jag inte tid att slappa längre tillbaka till städningen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0