Stolt mamma!


Hellu! Igår när vi låg och kollade på film så höll elvira på som fan i sängen och helt plötsligt så stod hon upp i sängen och va skit glad :D och imorse när jag vaknade så stod hon upp och kollade på mig och blev skit glad när jag kollade på henne :) och sen senare idag så sa hon ma så nästan mamma :) sjukt stolt över min lilla prinsessa :) Hur som hellst idag har vi bara varit hemma kände mig lite bättre i ryggen så tyckte att jag kunde städa hela huset och det fick jag sota för nu, gör ont som fan! men den 5 så ska jag på sjukgymnasten, och hoppas på att dom kan göra nått :) ikväll ska jag ta ett långt skönt bad och dricka te och hoppas på att förkyldingen lägger sig lite och så får man se vad som händer imorgob´n har förtfarande 3 julklappar kvar att köpa och måste slå in allt också... men om jag mår bättre så blire nog att baka lussekatter :) Aja vi hörs :) <3
Elvira igårkväll :D



Kommentarer
Postat av: "tant" becka

Åh så duktig hon är! O så söt också. Saknar er massor!

2011-11-29 @ 08:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0