Lördag


Hellu!
har inte uppdaterat på ett tag men har verkligen inte orkat :/ nu ligger jag i sängen med min sexiga nackkrage och ska kolla på någon film och bara ta det lugnt och försöka bli frisk från denna dumma jävla förkylningen. IDag har jag varit med mamma på barnens hus och jysk(stavning??) Vi handlade resesäng, täcke, kudde, matstol(som men både jag göra till en gunga, bil och bord) Och så köpte mamma en LEKHAGE!! Hon blir så hysterisk när elvira kryper runt och hon tror att hon ska välta hyllor över henne eller stoppa nått i halsen så, vart ganska mycket handlande och har burit det mesta och det känns nu i ryggen men får skylla mig själv som inte tog det lugnt :P Och idag så sover elvira hos mamma så att jag kan vila ut, men inte blir det sovmorgon... för phille ska spela hockey bocky klockan 11 så då måste man ändå upp i tid, det är ju sådär lagom kul. Efter matchen så ska vi hämta elvira och åka hem till pappa och hämta min minijulgran och julpynta :D Juste har bäställt en skit ful hjälm till elvira en sån här kryp hjälm för hon slår i huvet hela tiden så hon har bulor över allt :/ dyr va den också 399 med frakt, så hoppas på att få den på tisdag. Aja nu ska jag kolla på film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0