Sommar :)


Har helt glömt bort bloggen eller har inte orkat eller hunnit. jaja jag får bättra mig :) Idag är min lilla Elvira exakt en månad gammal, shiit va tiden går fort egentligen :O Nu har jag precis packat klart allting, vi ska hem till mamma idag och sova där och imorgon ska vi på dop :D och om en timma ska jag ta en promenad till busshållplatsen och möta min syrra och lämna biljetter till matchen ikväll AIK-Gävle :) Igår hade jag och Elvira en mysdag :) Först träffade vi Rebecca i forum och jag köpte en rosa klänning till Elvira sen åkte vi till fiskis och träffade Elisabet och mamma sen vid halv 6 så åkte vi hem och jag lagade mat sen badade vi sen mös vi bara i sängen :) Nä nu kan jag inte babbla mer ska försöka skriva i kväll annars skriver jag imorgon :)

Bilder









<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0