Nyvaken :)


Hellu sorry att jag inte skrivit på några dagar men har verkligen inte orkat.. Iförrgår så kollade jjag på det sista avsnittet av lost, och jag fattade ingenting så jag började nästan gråta för att jag vart så arg! (hormoner) Så jag ska aldrig i hela mitt liv se lost igen...Igår så va jag ute ganska mycket man måste ju få lite D-vitaminer ;) Jag satte Elvira i bärselen och hjälpte pappa med att täcka av poolen sen damsugade jag poolen så i helgen ska jag ta mitt första dopp :) Idag ska jag träffa Michelle och åka till forum, JAG SKA ÅKA BUSS, fett läskigt. Men det ska nog gå bra (hoppas jag :P) Aja nu ska jag äta frukost medans Elvira sover :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0