Min prinsessa


Godmorgon! Inatt har vi sovit i bro hos Jonathan, och Elvira har sovit hela natten hon vaknade halv 8 första gången sen somnade hon om och hon sover fortfarande, men måste tyvär väcka henne snart för mina bröst börjar bli lite överfyllda känner jag :P Jag är sjukt jävla seg nu men det är nog för att jag har sovit för mycket... Sen idag ska jag åka hem till pappa fast ska sova ensam hemma för dom ska på nån gamlingsfest haha :P Sen när jag kommer till nacka så måste jag åka hem och hämta mitt bankkort och sen åka till forum för att köpa morsdagpresent. Undra vad jag får för roligt av Elvira i present, en bajsblöja kanske, om jag har tur :P aja ska försöka skriva ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0