Love you


Hellu! Nu ligger jag i sängen heelt dööd, men måste snart resa mig upp och gå till hemköp ovh köpa blöjor... Orkar egentligen inte för vi har varit ute hela dagen, sen va vi på min kusins dop och sen åkte vi hem till dom och grillade korv och åt tårta :D Igår så sov vi hemma hos mamma så på kvällen grillade vi sen kollade vi på 'Kvällen är din' Imorgon ska jag och J till soc och fixa faderskap-grej.sen på tisdag ska jag till barkaby och hälsa på där :)

Nu är en sak säker jag suger på att smeta på brun utan sol det ska alltid bli så jävla mycke ränder på armarna!!! Men ändå så fortsätter jag :P


Mammas lilla tjej de e för dig mitt hjärta slår, du e finast i världen så söt det bara går. Jag lovar min dotter har förändrat min framtid Elvira min dotter jag älskar dig föralltid. Jag kommer bli stolt när du tar dina första steg, jag ska lära dig att stå stadigt på dina ben. Lära dig att cykla, lära dig allt jag kan. Hoppas du känner kärlek till familjens starka band. Jag ska vara med på din första dag i skolan <3
<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0