Im fuckiing in love!!!


Hellu! Kom precis hem från forum, Det gick skit bra att gå runt där Elvira låg och sov eller låg och kollade :) Fast missade första bussen pågrund av att den redan va full med barnvagnar så fick snällt vänta på nästa buss :P När jag kom till forum så träffade jag malin och vi gick runt, sen gick vi in till HM där jag köpte en klänning som jag tänkte ha på min kusins dop som är nästa helg :) va i forum typ 2,5 timmar innan vi åkte hem men då tyckte inte Elvira att det va lika kul att åka buss så hon gnällde lite men annars gick hemresan bra. Åh nu ligger hon och äter och jag väntar på att hon ska somna så att jag kan gå ut och sola lite :)


Im in love!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0