Hoppet blir till tro, åh jag önskar du finns kvar när solen stiger...


Godmorgon alla glada personer :D Kom precis ut ur en lång dusch :) Sussi gick på en promenad med Elvira så nu har jag lite ensam tid, vilket är riktigt skönt ibland. Igår gick jag och la mig vid 10 sen vaknade Elvira 4 på morgonen och ville ha mat sen somnade hon om igen :)Idag ska jag bara kolla på lost så att jag får klart det nångång... men nu vet jag varför den heter lost, för när man har kollat tillräckligt mycket på det så blir man helt jävla lost i huvet :P


Så jävla snygg!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kommer bli sååå besviken när Lost slutar för slutet är helt mysko konstigt..

2011-05-03 @ 15:00:46
URL: http://jennilii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0