Back in school


Hellu! Nu sitter jag på sängkanten och lyssnar på musik, ska börja göra mig i ordning snart för ska till min gamla skola och lämna lite grejer :) Det är så typiskt nu när jag vill att Elvira ska vakna så sover hon fett tungt men hon måste äta innan vi åker så jag får väcka henne snart :) Sen senare på dan kanske jag ska träffa J. 
Igår.. hmm vafan gjorde jag igår? Juste vi va på sös på morgonen och gjorde hörseltest vilket gick bra så Elvira har inte ärvt min hörsel förhoppningsvis :P Sen åkte vi till BVC i forum och Elvira har vuxit EN cm på en vecka :D Sen åt vi lunch med mamma i forum och gick runt och kollade lite sen åkte vi hem :)
Aja nu ska jag klä på mig :) ska försöka sätta på mina älsklings jeans, önska mig lycka till :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0