Snabb genomgång om allt som hänt :P


Så nu har jag precis duschat, Nu ska jag leta fram lite kläder som jag kan ha på mig :) Planerna nu ser ut att vara i nacka men är in 100% säker än.
Lite kul faktiskt, för igår stor städade jag mitt rum, och idag ser det ut som fan, vettefan hur jag lyckas ibland haha.

Bebis

Nu har jag bara 49 dagar kvar av min graviditet, Känns skönt att han snart kommer ut efter alla dom här månaderna jag väntat på att få träffa min lilla Elliot :D
på tisdag nästa vecka så ska jag till Mama mia (Mödravården) och vi lär väl lyssna på hans hjära och mäta magen som vanligt, fast jag kommer nog aldrig tröttna på att höra hans hjärtslag, jag blir varm i hela kroppen varje gång jag hör dom :)

Skolan

Jag går typ fortfarande i skolan, fast är typ aldrig där pga. att min rygg är helt knasig, ska typ gå till sjukgymnasten om 2-3 veckor :/ Och när jag väl är i skolan så orkar jag inte konsentrera mig på nått... Så skolan går inte så bra men skit samma jag blir ju ändå mamma ledig snart, så jag får ta tag i skolan om ett år.

Kärlek

Ja, vad ska man säga om kärleken, den fungerar inte. Haha visst det är väl pågrund av många anledningar, men just nu orkar jag inte bry mig, jag har annat att tänka på, än att grubbla på massa kärleksproblem. För jag blir ju inte direkt glad av att tänka på det. Men det är ju svårt att hålla tankarna borta, mn det går bara man försöker :)

Nä nu måste jag sminka mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0