Lätt att vara efterklok


Hellu! Kunde tyvär inte skriva igår kväll för internet fungerade inte :( Igår började jag dumt nog spela The sims, och kunde inte sluta och sen va klockan helt plötsligt halv 3 :P då va jag tvungen att stänga av datan och lägga mig. Idag vaknade jag 12, då gick jag upp och åt frukost :) sen sátte jag mig och spelade :P Sen vid 3 typ så träffade jag Mr.X och han fick sina grejer... Aja men nu sitter jag iallafall hemma hos pappa och har precis ätit nån korvgryta, Och tänkte börja spela men har glömt datamusen i barkaby så det blir inget spelande idag :( Så istället så kanske jag ska ta en promenad till glasan och få lite frisk luft :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0