Hej jag är bäst på att uppdatera, Eller så va jag inte det.


Hellu har precis kommit hem från cissi, jag och Elvira sov där inatt :) Så igår träffade vi Madelene, Desiree, Martin och Lukas så vi åkte lite moppe sen så åkte vi hem till cissi och hon färgade mitt, Desirees och Madelenes hår, vart helt okej. Sen låg jag och cissi och kollade på film sen somnade jag typ vid 2 :P Idag ska jag ut och sola i det fina vädret, Eller så skulle jag inte det :P Nej men jag ska nog träffa jonathan en stund sen ska jag och Elvira bara ha en mys dag :) Sen imorgon bär det ut mot landet där vi ska vara till Söndag :)


HVH :D Elvira ha blivit en i gänget :P




Kommentarer
Postat av: becka

nej de e du verklıgen ınte!!!!! uppdatera mer dın bajs

2011-07-15 @ 01:21:57
URL: http://fcky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0