Min frihet!


Hellu! vill börja med att säga att jag saknar Rebecka Jensen sjukt jävla helvete fitt mycket, men hon kommer hem den 23 så det är inte så många dagar kvar :D Aja nu sitter jag hemma hos Viktor och typ lyssnar på musik, ska snart börja röra mig hemåt till FISKIS :D Dom senaste dagarna har jag börjat planera inför dopet faast jag har inte bestämt ett datum än. Men har typ skrivit upp vilka som ska komma och ttalt blev det 43 personer och 37 av dom är typ bara från min släkt hahaha :P Aja nu ska jag typ leka med min lilla dotter sen börja röra mig hemåt :)



Kommentarer
Postat av: becka

Saknar dıg med!! saknar elvıra ocksa saklart. bast för dıg att du ar ı fıskıs den 23e !!!!

2011-07-16 @ 22:21:53
URL: http://fcky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0