Magsjuk....


Hellu sitter vid datan hemma hos mamma, måste passa på medans internet funkar. Idag som ni kanske förstår på rubriken så är jag magsjuk och det suger så tack och lov har mamma varit ledig idag så hon har tagit elvira medans jag har legat i sängen med 40 graders feber eller sprungit på toan... det är inte så jävla kul... Men sen vid typ halv 11 så mådde jag bättre så då gick jag och bella ner till centrum för jag skulle hänta ut mina p-piller på apoteket, och under tiden jag väntade på att det skulle bli mitt nummer, så mådde jag så jävla illa så jag va tvungen att springa iväg och spy.. inte så jävla mysigt..men hoppas fan att jag blir bättre imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0