Hon är en liten flummis :)


Vill göra ett inlägg om min bästa vän.
Hon heter Rebecka Jensen. Ja, hon är ju lite som hon är. Men jag älskar henne endå.
Vi har bråkat en gång, vad jag kan komma ihåg och det gick över snabbt.
Men det viktigaste är att vi alltid finns där för varandra,
Vi kan ringa varandra vilken tid på dygnet som helst, bara för att prata. Om precis vadsomhelst.
Och hon har varit med om mycket skit på sistonde, även gjort mycket dumma saker men jag har alltid gjort vad jag kunnat för att hon ska må bra. Och jag respekterar henne och älskar henne vad hon än väljer att göra.
Samma sak gäller från hennes sida, hon vet saker om mig som jag aldrig skulle våga berätta för någon annan.
Becka, jag älskar dig, du betyder verkligen jättemycket för mig.



Hellu! Nu är man 17 år känns ingen större skillnad :P Just nu så bor jag och Elvira ute i upplands-bro hemma hos jonathan, för det är massa knas hemma så orkar eller kan inte vara där. Nu har jag precis varit ute med Rakki, och jonathan och hans mamma är med Elvira ute. Så just nu är jag barn fri :) Igår så träffade jag några i släkten sen gick jag upp till Madde och drack några cider sen så sov jag där, och på morgonen så åkte jag och Elvira till forum och handlade kläder till MIG för en gångs skull :P haha annars är det alltid Elvira man köper kläder till :)


R.I.P Annete <3




Kommentarer
Postat av: Becka

Oh fan vad sot du e . love u 2 mın fına fına vann <3 cp stavnıng ı det har landet men HAHA de ser fett kul ut kolla : ççççççç ğğğğğğ şşşş <- tror de betyder typ gürka... hahahahHAHA VI SES SNART <33333 SAKNAR DIG

2011-07-11 @ 23:30:39
URL: http://fcky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0