Ett beslut för livet!


Hellu! Sitter hemma hos pappa just nu, har precis fått mina rosa converse skor :D Ska äta middag här sen ta med lite kläder sen åker jag hem till mamma igen och sen ska jag byta om och springa min runda på en timma :) duktiga lilla jag :) åh juste efter det här paketet så ska jag sluta röka, äta skräp mat och börja springa 2 gånger om dan! önska mig lycka till!!! Igår efter jag hade sprungit så duschade jag sen åt jag middag, och sen somnade jag och Elvira halv tio!! Sov hela natten och vaknade helt utvilad på morgonen! Imorgon ska vi till bvc klockan 12 sen måste jag skynda mig hem för har bokat tvättstugan till 13-16 behöver lite rena kläder :) så hoppas att det är skitväder imorgon också!


Juste idag ringde jag till kyrkan och bokade doptid och det blir i Oktober för hela september va fullbokat... så nu måste jag börja fixa inbjudningskort och skicka några till finland :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0