BECKA JAO


GÄÄSSSSTTTBLOOGG JAAAO
eveliiina är lite upptagen med elvira som är jävlar mig kinkig idag. Hon har feber och tycker inte alls att det är roligt idag, hon har varit gnällig sen jag kom till sverige. För ni fattar liksom.. de  e becka som skriver. vi sitter hemma hos Lisa, jag therese lisa eveliina och lilla ledsna elvira som blev lite arg på mig för jag tog bort henne från vagnen...
Men nu ska jag skriva med Eveliinas ord, tänkte bara tillägga att jag uppskattade hennes fina inlägg som fan och jag älskar henne med väldigt mycket. Och lilla elvira också såklart :)

Eveliinas dag...
idag har jag träffat Rebecka, som är bäst. Sen träffade jag Bella och Nikita som är hennes lilla bebis :) hmm.. jag vet inte riktigt vad jag har gjort mer. sett på svampbob fyrkant, och becka hon gillar svamp...bob.. inte fyrkant men ah.. sen har jag gått hit till lisas fina hus och ikväll ska jag ta ett skönt bad och tänka på becka i bikini..
jag är sån. Mitt internet är paj så kan inte uppdatera så mycket, men becka är bäst och Elvira är söt och om ni vill får ni kalla mig ragnar.. det vore nice för jag tänder på det namnet. Speciellt på vintern, annars får ni säga typ sture. Eveliina går också bra, fast bara på fredagar varannan vecka.
Ha de bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0