Snygging där ;)


Hellu! idag har jag varit med madelene i forum och ätit lunch och sen träffade vi lukas, sen så åkte vi hem till mig och färgade mina ögonfransar :) Och snart så ska jag äta maat :)

Vad jag gjort dom senaste dagarna.

Fredag.
På morgonen fixade vi här hemma inför fikat, sen gick jag till sonjas kiosk och mötte jonathan och joel och dom va med Elvira medans jag va på begravningen. Sen efter begravningen så åkte jag och Cissi till slussen och hämtade henne :) Senare på kvällen gick jag och träffade mickaan sen gick vi hem vid typ halv 10.

Lördag.
på dan så träffade jag nikki i forum sen mötte vi cissi, mare, nicke och philip :) Sen gick jag hem sen kom cissi och philip och hämtade mig och vi hem till philip i saltarö. vid typ 11 så åkte vi och hämtade nicke sen åkte vi tillbaka till saltarö, sen gick vi och la oss typ vid 4 :P

Söndag..
Hände inte så jävla mycket förutom att jag va heelt dööd :P jag och elvira somnade vid 9 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0